Khamis, 26 Mei 2011

Pelawak Hebat

Asssalamualaikum

Ok,hari ni nak cerita tentang seseorang yang saya sangat minati.
Bagi saya, dia hebat dan berbakat menjadi PELAWAK TERKENAL walaupun dia memang terkenal dalam youtube la kan.huhuhu.

Secara jujur,saya memang suka gelak. So what?? gelak boleh hilang stress kan?haha,annoying gile. ok2,sory. Oleh kerana saya ni memang peminat komedi,sudah semestinyela saya tengok Maharajalawak kan. ewww,saya minat Nabil, Jozan, Jambu dan Sepah.sumpah kelakar dorang tu. and and and,saya memang peminat movie yang kelakar2 ni,so kalau nak ajak saya tengok wayang,silalah ajak tengok cerita komedi ok? haha,perasan amacam ade yang nak ajak.

Sudah! back to our story tadi, saya kata nak cerita tentang seseorang kan? ok,saya kenal dia ni sebab mak saya yang kenalkan dalam fb,ade kawan mak saya yang post video tentang dia ni. Iye,mak saya memang moden,siap ade fb ok.hehehe.Eh,ni bukan mak saya nak jodohkan dengan saya la,i masih muda u.haha.
Ah,senang tengok je ni, memperkenalkan, MAT LUTHFI!!!!!


ni la video yang buat saya kenal dan jatuh hati padanya =)


yang ni sumpah muka macam nak minta penampar.haha!, dia memang kelakar

ok saya bagi satu lagi video dia yang saya suka k,

i adore you!!

Sebenarnya banyak lagi video dia yang saya suke dan semuanya memang kelakar! nak tgk lagi??
Senang je,kalau nak tengok semua video dia, pegi je youtube dan taip MATLUTHFI90 atau taip je MATLUTHFI,mesti jumpe punye.

Ohye,sory kalau saya terlambat memperkenalkan matlutfi ni sebab saya rase ramai kot yang kenal dia ni.haha! kau memang selalu lambat tau cik sharifah oi. ok2,tak kisahla,saya nak minat jugak matluthfi ni.hehe

P/s: jatuh hati dengan lawak loghat kedah matluthfi. keep it up =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan