Khamis, 26 Mei 2011

Katak oh Katak

Assalamualaikum



Sape minat katak,sila angkat tangan!
Ok,saya sangatla tak minat katak,geli!
Tak kira la katak tu kalau cium jadi putera raja sekalipun,saya tetap geli dan rasenye belum sanggup nak cium katak la kan.hehehehe!
Dan terima kasih kepada Abang Google kerana telah memberi saya 'pinjam' gambar katak yang comel ni [ tak sanggup letak gambar katak betol.geli!]

Sebenarnya, hari ni nak cerita pasal adik saya.
Pagi tadi,seperti biase kakak yang mithali ni memang kene bangun pagi-pagi sebab adik2 nak pegi sekolah kan walaupun saya tengah bercuti.hehe!
So masa tu bas sekolah dah nak sampai,jadi adik saya dengan confidentnye pakai kasut tanpe mengingat pesan mak saya,kalau nak pakai kasut,pijak dulu kasut tu,takut ade binatang ape-ape kan. Tak,ni bukan petua ape2 la,kalau tak buat pun takpe,tapi kalau untuk orang-orang yang penakut akan binatang yang lembik-lembik tu,better ikut petua ni.

Oleh kerana adik saya tak dengar cakap mak,jadi masa dia pakai kasut tu, dia terase lembik-lembik je dalam kasut tu.
Dia terus je baling kasut tu,dan katak yang duduk dalam kasut tu pun melompat keluar.
Best partnyye,dia menangis teringat kelembikan katak di kakinye.eeeeeeeeewwwwwwwww.haha!

P/s: lain kali ingat pesan mak ok =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan