Selasa, 24 Mei 2011

Kenape orang ada rupe selalu untung?

Assalamualaikum




ok,yang ni bakal pakwe saya! haha


yang ni sepupu saya ^.^


yang ni abang tercinta.huwwawawa!


ni pun kakak saya juge.hehe* sambil buat muke malu2.haha!


cantik tak??ni kakak sulung saya.haha!



HAHA! ok,dah habis berangan.Saya nak tanya ni, orang2 yang tersenarai kat atas ni, ade rupe tak?? cantik kan?? handsome kan??? HA,TAU TAKPE!


Ok,baru-baru ni saya ade post status kat FB yang berbunyi 'orang cantik selalu untung'. Ramai yang tanya apesal buat statement macam tu??? kenape berpendapat begitu?? So,hari ni,saya akan menerangkan kenape saya berpendapat begitu. Hal ini kerana [ceh,ayat macam nak buat karangan.haha!] :



  • orang ade rupe ni,pakai ape pun cantik. walaupun kadang-kadang kita tengok baju yang dia pakai tu agak tak berape nak up-to-date or kadang-kadang nampak sangat baju tu baju zaman 1990an dulu, tapi dia pakai nampak cantik je,ayu je,kalau yang lelaki tu,nampak hot je! hehehe. cube kalau orang yang tak berape lawa yang pakai,fuh,nampak sangat la tak lawanye.kan?kan?kan??

  • orang ade rupe ni biasenye dilahirkan kurus,tapi ade gak yang tak kurus but cantik macam saya! haha,sudah-sudahla perasan tu wei! ok2, so,bile rupe cantik,badan cantik gitu,pakai ape pun sesuai.tetap nampak cantik dan handsome gile kan? tak payah fikir,ewww,warne tu tak sesuai dengan i la,baju tu panjang la,tak sesuai dengan i,nanti nampak pendek. see??untung,tak payah dah fikir bende tu sume,sarung ape pun cantik

  • ni last la,orang cantik ni selalu untung sebab semua orang sayang,tapi yang ni cantik dalaman la.tapi lagi bagus kalau cantik luar dalam kan,confirm semua orang sayang! tidak di nafikan lagi.

Ok,sebenarnye,sebab tu je kenape saya cakap orang cantik selalu untung atau lebih tepat lagi orang ada rupe ni beruntung. Tak,bukan saya dengki dorang ade rupe,tak,malah kalau dorang ade rupe pun saya boleh tumpang sekaki jadi peminat.haha! Tapi serius,cemburu dorang pakai ape pun nampak padan je, cantik.kacak. tak payah fikir warne ape yang sesuai,baju labuh la,macam saya.haha! ape nak buat,redha itu lebih baik =)


P/s : nenek saya cakap,kalau lengkap semua anggota badan tu,cantikla tu. buat ape nak cemburu dengan kecantikan orang lain,semua ada kelemahan dan kekuatan kan?







2 ulasan: