Rabu, 29 Jun 2011

Dunia di mata mereka

Assalamualaikum

Lately ni suka jalan-jalan kat youtube nak cari lagu yang sedap di dengar. Dah banyak kali ulang lagu dear god,all back,lagu-lagu bruno mars (saya peminat setia bruno =)). kalau lagu melayu pulak,dah penat ulang lagu-lagu faizal tahir,lagu-lagu indon. tapi dalam proses mencari lagu best kat youtube ni,saya terjumpe video Fynn Jamal ni,saya kenal dia pun sebab lagu 150juta,sweet lagu tu.hehe. ni videonye



Menusuk kalbu kot video ni. Kadang-kadang puisi macam ni boleh bukak mata kite.
Kite kadang-kadang tak sedar kita merendahkan orang,kita gunakan orang untuk kepentingan sendiri,dosa tau! Well,tak nak cerita banyak,dengar jela k. Ohye,kalau penah tengok video ni,soryla ek sebab saya baru jumpe,yela,sebelum ni youtube bukan kawan karib saya.hehehe.

P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan