Selasa, 23 November 2010

Supervisor Tak Bergaji

Pada suatu hari,tinggal lah seorang puteri dengan adik-adiknye yang tersayang. *wink2
Okey-okey,straight to the point jela. Senang cerita,sebenarnye saya lah supervisor tak bergaji tu. Kali ni, Puan Rohani,bonda kesayangan saya mengarahkan saya untuk mengemas rak buku adik2 saya yang macam kucing nak beranak pun sure pilih rak buku diorang kan ^.^

Bonda : along,tolong kemas rak buku adik2 tu,dah tak rupe rak buku dah

Along : What????*sambil buat muka terkejut la kan tapi dalam hati sempat bermonolog sendirian,'bukan aku yang skolah ni,mane aci'

Setelah beberapa saat berfikir...

Along : apa kata biar adik2 yang kemas,orang jadi supervisor je

Bonda : OKey!

Along: ni cakap dalam hati jela, 'yes! haha'

okeh,dipendekkan cerita, setelah seharian menjadi supevisor, saya menjadi sangat pelik bin ajaib kerana rasa2nye tadi mengemas rak dan beg2 skolah budak2 ni, jadi ikut logik,dah nama pun rak buku dan beg skolah kan,confirmla banyak buku kan,tapi kenapa saya jumpe banyak permainan pula??????
alasan yang diberi apabila barang2 kes dibawa ke hadapan bonda, "adik boring tak tau nak buat ape kat skolah"
ADIK!!! dah name pun skolah,belajar la,bukan main


P/s : patutla mak saya dapat darah tinggi.ish ish ish

Tiada ulasan:

Catat Ulasan